دانلود فیلم و سریال و عکس و آهنگ

دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ,عکس های سریال,بیوگرافی سایت ها,سوالات خرداد 94 - نمونه سوالات,دانلود فیلم,دانلود آهنگ با کیفیت 320,دانلود سریال ترکی دوبله فارسی,عکس های لورفته,عکس های خفن

دانلود فیلم و سریال و عکس و آهنگ

دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ,عکس های سریال,بیوگرافی سایت ها,سوالات خرداد 94 - نمونه سوالات,دانلود فیلم,دانلود آهنگ با کیفیت 320,دانلود سریال ترکی دوبله فارسی,عکس های لورفته,عکس های خفن

دانلود آهنگ علی بابا و ارشاد به نام غریبه خوش اومدی

دانلود آهنگ علی بابا و ارشاد به نام غریبه خوش اومدی

دانلود آهنگ علی بابا و ارشاد غریبه خوش اومدی

دانلود آهنگ جدید علی بابا و ارشاد به نام غریبه خوش اومدی

متن آهنگ علی بابا و ارشاد غریبه خوش اومدی

دانلود آهنگ علی بابا و ارشاد به نام غریبه خوش اومدی


عینک دودی تو بزن کسی اشکاتو نبینه

قهوه تو بخور غریبه سرد نشه یه وقت مثل رابطمون

نه بیرون نرو بارون شدیده، غریبه خوش اومدی

حالم خوب بود تا وقتی که تو اومدی

میز این کافی شاپ یادگار منو و تو

غریبه خوش اومدی

میگفتی هنر میباره از هر انگشتت

اینم یه هنره رو تنشه اثر انگشتت

اسم اون روته اسم تو هم روی دستم

خاطره هات منو رسما کشته

وقتی با تو بودم دیده بودی مست بشم

ندیدی الان مستم که افتادی از چشم

گفتی بودن با من شده کسر شان

یه روز میای سر خاکم با یه بسته شمع

لالایی رو من خوندم واست تو با کیا خوابیدی

پاهات هم قدم پام بود الان به کیا پا میدی

عشقت این بود جاهای شلوغی باهاشی

نه خوب به اون دادی واسه من دروغ بافتی

بگو الان سنگ کیارو به سینه میزنی

یعنی اینقدهر پستی یعنی اینقدره بی رحمی

تو زیر گلوت کبوده من زیر چشام

بدون من یخ میزنی الان داغی نمیفهمی

موهاش صافو قلبش پیچیده

اون موهای بلندش تو قلبم بغا کرد

فهمید که موهاشو خیلی دوس دارم

رفتو موهاشو کوتاه کرد

وقتی حرف دلمو زدم دلشو زدم

اینقدر دور شد که نشد فاصلشو بدونم

یه روز پنجشنبه بود که رفتو

منم مجبور شدم که فاتحشو بخونم

دیگه داره روح از تنم میکنه و میره

هر کی میرسه یه ضربه میزنه میره

دلم این شکستو میپذیره میره

برو که تنت بوی تن یکی دیگه رو میده

دیگه دارو روح از تنم میکنه و میره

هر کی میرسه یه ضربه میزنه میره

دلم این شکستو میپذیره میره

برو تکه تنت بوی تن یکی دیگه رو میده

 بازم روبروی همیم

خودت پیش منو دلت جای دیگه

لبخند میزنی چشات پر شده

سیگارت روشن با یه سیگار دیگه

چه خبر دیگه

چی شد یه دفعه راه گم کردی

لباسای تنت چه قدر قشنگن

مد بود ؟ یا تو مد کردی؟

یادش بخیر ها

چند سال پیش همین جا

منو و تو یه کیک، تولدت بود

این چشمای رنگیت منو برد تو فکر

عکسم با تو قاب رو دیواره

خبر نداشتی از وضع حالم

نمیدونی مگه من عشقم مرده

همه میدونن یه عمره عزادارام

حسرت تو دلم فقط یه دفعه

پیش دوستات بیای دستامو بگیری

قربون بالاسری برم

حالا باید کنار اونا عکسامو ببینی

تو ادعا بودی فقط ولی علی هنوز همونه که بوده

یه خط ار آخر

خوش باشی بی من

خدافظ عشق شبونه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.