دانلود فیلم و سریال و عکس و آهنگ

دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ,عکس های سریال,بیوگرافی سایت ها,سوالات خرداد 94 - نمونه سوالات,دانلود فیلم,دانلود آهنگ با کیفیت 320,دانلود سریال ترکی دوبله فارسی,عکس های لورفته,عکس های خفن

دانلود فیلم و سریال و عکس و آهنگ

دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ,عکس های سریال,بیوگرافی سایت ها,سوالات خرداد 94 - نمونه سوالات,دانلود فیلم,دانلود آهنگ با کیفیت 320,دانلود سریال ترکی دوبله فارسی,عکس های لورفته,عکس های خفن

فال روزانه یکشنبه 31 خرداد 1394

فال یکشنبه 31 خرداد 1394

فال روز یکشنبه 31 خرداد 1394

فال روزانه یکشنبه 31 خرداد 94


فال روزانه یکشنبه 31 خرداد 1394

– – فال روزانه متولدین فروردین ماه

در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی‌بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت‌هایی که شنیده‌اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به  این فکر می‌کنید که زندگی می‌تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی‌باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز روابط شما به خاطر مشغله‌های فراوان کاری تحت استرس و آشفتگی قرار دارد. متاسفانه شما درحالیکه هر لحظه عصبانی تر می‌شوید، شاید قادر نباشید آنطوری که دلتان می‌خواست کارهایتان را تمام کنید. باوجود اینکه مجبورید در طول روز نسبت به احساسات افراد دیگر هم واکنش نشان دهید، اما اجازه ندهید این کار تبدیل به مهم ترین فعالیت روزمره تان شود. هرکاری که لازم است را انجام دهید و به کارتان ادامه دهید؛ به افراد دیگر هم اجازه دهید به کارهای خودشان برسند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین تیر ماه

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین مرداد ماه

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز شما می‌ترسید به چیزهایی که می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می‌کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین مهر ماه

حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی‌است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می‌کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین آبان ماه

شما چه بچه داشته  باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز شما سعی می‌کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف‌ها و ایده‌های زیادی دارید، اما نمی‌توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی‌ پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 خرداد 1394 – فال روزانه متولدین اسفند ماه

 اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.